נתניהו: "הממשלה תמשיך עד סוף הקדנציה"

איתי גדסי 2 Comment on נתניהו: "הממשלה תמשיך עד סוף הקדנציה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי בקרוב תקציב המדינה לשנת 2019 יעבור "כדי שהממשלה הזאת תמשיך עד לסיום הקדנציה בנובמבר 2019"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: חיים צח, לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו המשמש גם כשר הבריאות אמר היום (שישי) בעת הגשת המלצות ועדת סל התרופות: "לישראל יש מערכת בריאות מצוינת, מהטובות והמתקדמות בעולם".

נתניהו הוסיף ואמר: "אנחנו משקיעים כ-7.5% מהתל"ג, ואנחנו מקבלים את תוחלת החיים מהגבוהות בעולם, ותוחלת מחלות מהנמוכות בעולם. אין זה אומר, שאין לנו אתגרים של הזדקנות האוכלוסייה שצריכים להיערך לקראת העתיד. חלק מההיערכות הזו זה עדכון שנתי של סל התרופות. השנה אנחנו מוסיפים 500 מיליון שקלים לסל התרופות. זה משקף את המחויבות שלנו לתת מענה לצרכים הרפואיים של אזרחי ישראל".

"אנחנו מכניסים השנה תרופות חדשות מצילות חיים. תרופות בנושא האונקולוגיה ואתגרים רפואיים אחרים. אני רוצה לבשר לכם בראש ובראשונה שהוועדה החליטה לתת מענה לילדים, נערים ונערות שחולים ב-SMA. זו בשורה גדולה ואנושית. הילדים האלה חשובים לנו. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לתת להם ולמשפחותיהם אופק של תקווה".

"אנחנו מטפלים בחולי סוכרת, אנחנו נמשיך גם את הרפורמה הגדולה שהביא השר ליצמן, שר הבריאות המצוין, שאני מקווה שבקרוב גם יחזור אלינו למשרד הבריאות. ההרחבה עכשיו היא בטיפולי השיניים, שהתחילו מזה שלא היו טיפולי שיניים לילדים, ואחר כך עד גיל 8 ואחר כך עד גיל 12. היום זה מורחב עד גיל 16. זו בשורה חשובה בעיני, זה חוסך הרבה מאוד כסף בהמשך למערכת הבריאות של מדינת ישראל".

"אני רוצה להודות לכם חברי הוועדה, ההחלטה הזו תמיד קשה. מה לתת, איך לתת, למי לא לתת, למה לא לתת. אלה החלטות קשות, מזכירות לי החלטות בתחום אחר. שגם הוא קשור לשמירת החיים. אני יודע שאתם עושים את עבודתכם נאמנה. הציבור גם רואה את זה ואני רואה את זה".

"הממשלה שלנו עושה דברים חשובים מאוד לבריאות אזרחי ישראל כמו גם כמובן לביטחון מדינת ישראל. אנחנו בקרוב נעביר תקציב לשנת 2019 כדי שהממשלה הזאת תמשיך עד לסיום הקדנציה בנובמבר 2019".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    ומה יהיה בתקציב הזה עוד פעם הפליה מובנית של החינוך החרדי? עוד פעם החינוך הנוצרי יקבל 50 מליון ש"ח מתנה והחינוך החרדי יתייבש ויתבייש?
    אם לנתניהו לא אכפת, מי יודע אולי לאמסלם שלמרות הפוליטיקה המצחינה והמשחיתה בכנסת עוד שומר על הגינות, אולי הוא יעשה את מלאכתו נאמנה ויעצור את האנטישמיות של אנשי האוצר, ששמים שמייבשים את החינוך המוכש"ר החרדי